diumenge, 27 de setembre del 2009

Pride and Prejudice and Zombies



Bona tarda noies!

Avui mantindré la línia de llibres inusuals. Totes ja sabem que els clàssics són meravellosos i inigualables, com per exemple el famós llibre de Jane Austern, Pride and Prejudice (Orgull i prejudici). Aquesta gran escriptora també és coneguda per altres títols com Sense and Sensibility (Seny i sensibilitat), Mansfield Park o Emma. Però avui no vull remuntar-me als clàssics sinó que m'agradaria fer referència a un llibre adaptat d'aquesta famosa obra anglesa anomenada Pride and Prejudice and Zombies. Sense dubte el títol ja atrau molt, ja que és un contrast força impactant.

Sembla ser que és una adaptació d'aquesta història on amés hi apareixen zombis, aconseguint així una barreja força curiosa i extranya.

Ja m'agradaria fer un comentari o ressenya sobre el llibre però el vaig trobar fa pocs dies en anglès i encara no ha estat publicat en castellà, però ja anuncien a l’Abacus que l’editaran. Constarà d’unes 300 pàgines i tindrà un cost de 16€. Desgraciadament encara no he aconseguit saber quan sortirà al carrer, ja us ho diré.


M'agradaria afegir la manera com vaig arribar fins a aquest llibre. Si algú segueix la serie de Heroes que no continuï llegint perquè faré SPOILER. Haig de ressaltar, a més a més que una de les meves pel·lícules favorites és Pride and Prejudice. Però el tema era que estava veient el nou capítol de la cinquena temporada de la sèrie i mentre Claire està fent un examen a la Universitat es veu al professor llegint un llibre. Era aquest llibre, el de Pride and Prejudice and Zombies. Em va fer molta gràcia perquè m'hi vaig fixar per casualitat.

Res més a dir sobre aquest llibre, espero que us animeu vosaltres també a llegir-lo.

Fins un altre!

Lorena

1 comentari:

  1. És cert que el títol és molt curiós. Només per això ja tinc ganes de llegir-lo!

    ResponElimina