dijous, 15 d’octubre del 2009

FREQÜÈNCIES



Hola atenees!

Avui us volia anunciar l'existència d'una exposició anomenada Freqüències d'una artista catalana contemporània que es diu Eugènia Balcells, que romandrà fins al 10 de gener de 2010 al Centre d'Arts Santa Mònica. Es tracta d'un estudi sobre la llum, a l'estil Turrell, segons m'han informat.

El Centre d'Arts Santa Mònica és aquell edifici que trobes a mà dreta tot baixant per la Rambla, cap al final, és a dir, Colon.

Si a alguna us interessa jo tinc ganes d'anar-hi així que aprofito l'ocasió per dir-vos que jo aniré a veure-la.

Si voleu més informació cliqueu aquí

La imatge l'he extret del mateix anunci.

Us invito també a que entreu a www.eugeniabalcells.com




Ens veiem atenees!



Lorena

1 comentari:

  1. Ei!! És molt interessant aquesta exposició que proposes, a mi també m'agradaria anar-la a veure, per què les exposicions em dónen idees per contes. Ja en parlarem amb tothom a veure si la resta també s'animen!

    ResponElimina