dilluns, 1 de juny del 2009

El Grec i els Monty Python's

Hola noies!

Us volia comentar el tema del Festival Grec. Suposo que com moltes sou de Barcelona estareu més assabentades que jo, però de qualsevol manera jo us volia convidar a anar-hi.

Ja sabeu, és un festival que reuneix música, dansa, teatre, entre d'altres espectacles i el fan per aquestes dates.

Podeu mirar la programació, la venta d'entrada... en fi, allò que us interessi:
http://w3.bcn.es/XMLServeis/XMLHomeLinkPl/0,4022,695276287_697057402_01,00.html

Per una altra banda, volia dir-vos que no sé si està bé que fiqui una entrada d'aquest tema perquè no sé per on aniran els trets del blog. En qualsevol cas sempre ho podeu borrar si ho trobeu oportú.

I després una cosa més: és una ximpleria, però ho vaig veure l'altre dia al Youtube i em va fer gràcia. És un vídeo sobre la filosofia internacional portat al camp de futbol (per cert, felicitats a les culés d'aquí). Us deixo també el link. http://www.youtube.com/watch?v=i8ov2oNbkvo



Adéu!



Bona nit atenees!

2 comentaris:

  1. Jo crec que pot estar molt bé anar a alguna de les obres del Grec, a mi em faria molta gràcia!

    Bé, ja som tres les que estem inscrites al blog, a veure si mica en mica hi entrem totes i ja podrem començar a publicar els escrits!

    Judit

    ResponElimina
  2. Doncs podríem quedar un dia per anar totes juntes al teatre, no? així també ens podríen fer algun descompte, potser.

    ja ho parlarem diumenge

    ResponElimina